.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استمدادكارخانه‌ داران چاي شمال از رئيس جمهور

رئيس هيئت مديره سنديكاي كارخانه‌هاي چاي شمال از ارسال نامه‌اي به رئيس جمهور براي حل مشكل كارخانه‌داران چاي خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از گیل نیوز ، سعيد رحمت‌سميعي با اشاره به اعلام خريد چاي باقي‌مانده در كارخانه‌هاي چاي‌سازي گيلان توسط تجار و بازرگانان افزود: هنوز هيچ اطلاعي از اين موضوع به ما داده نشد و بايد به صورت مشخص اعلام شود و ما فقط قضيه خريد چاي از كارخانه‌داران را از طريق خبرگزاري متوجه شديم و فعلا در حد خبر است و دولت نيز هيچ تعهدي نسبت به آن ندارد و صرفأ يك خريد و فروش بين بازرگانان و كارخانه‌داران است.
وي با بيان اينكه خريد چاي از كارخانه‌ها يكي از عمده مشكلات كارخانه‌داران است، اظهار داشت: مهم‌ترين خواسته ما اجرايي شدن مصوبات ستاد راهبردي و مصوبات هيئت دولت است.
رحمت‌سميعي تصريح كرد: ما مي‌خواهيم طبق مصوبه دولت 14 هزار تن چاي در سبد خانوار قرار گيرد و هزينه‌هاي توليد به قيمت واقعي برسد.
وي ادامه داد: در 15 ماه گذشته با دليل، استدلال و منطق همواره با استاندار گيلان در تعامل و توافق بوديم، هستيم و خواهيم بود و اين امر به دليل مصوبات كارشناسي شده در راستاي حل مشكلات چاي كشور بوده ولي مشكلات چاي بسيار زياد است.
رحمت‌سميعي بيان داشت: سنديكا و تشكل‌ها در دنيا همواره تلاش مي‌كنند كه براي رسيدن به حقوق حقه اعضاي خود با استدلال و منطق به تعامل با دولت برسند و اگر در جايي به تعامل نرسيدند تقابل به وجود خواهد آمد به طوري كه در همه جا شاهد تقابل بوديم.
رئيس هيئت مديره سنديكاي كارخانه‌هاي چاي شمال اضافه كرد: در مورد چاي نيز در سال 83 در ايران و اروپا شاهد تقابل‌هاي دانشجويي، كشاورزي، كاميون‌داران و... بوديم ولي متاسفانه به‌رغم اين همه تعامل، مسئولان پايتخت شمشير را از رو كشيده و با اجرايي نكردن مصوبات ستاد راهبردي به تقابل آشكارا با ما وارد عمل شدند كه اين را تقابل نخست مي‌دانيم و تقابل دوم نيز در راه است.
وي با اشاره به اينكه عدم اجراي مصوبات هيچ توجيه اقتصادي براي مديران كارخانه‌ها ندارد، بيان داشت: اين كار سبب بسته شدن و تعطيلي كارخانه‌هاي چاي‌سازي شده است.
رحمت‌سميعي از ارسال نامه‌اي براي رئيس جمهور خبر داد و افزود: در اين نامه ضمن حمايت از استاندار گيلان كه تلاش زيادي براي حل مشكل چاي كرد، از رئيس جمهور خواستيم در اجرايي شدن مصوبات هيئت دولت و ستاد راهبردي چاي كمك كند كه در اين صورت كارخانه‌داران با انگيزه بيشتر براي باز كردن كارخانه‌ها و پذيرفتن برگ سبز چاي از كشاورزان اعلام آمادگي مي‌كنند.
اعضاي هيئت مديره سنديكاي كارخانه‌هاي چاي شمال مدتي قبل به دليل عدم اجراي مصوبات دولت در بحث چاي به طور دسته جمعي استعفا كردند كه قرار است 20 فروردين با تشكيل مجمع به استعفاي آنها رسيدگي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 فروردين 1388
مطالب فوق به پست الكترونيكي وزارت كشاورزي ارسال شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.